keskiviikko 10. lokakuuta 2012

SLY sponsoripalkinto Priotilta!

Eilen tuli postissa pakettikortti, olin saanut kerätyksi riittävästi porkkanaruusuja sly-kierroksella ja sain sponsoripalkinnon Priotilta!

Paketti oli täynnä ihanan iloisen värisiä pikkuapureita, nämä tulee mulle todella tarpeeseen, kaikki mut tuntevat tietää etten mä saa yhtään mitään purkkeja koskaan auki...
Ylärivissä vasemmalta oikealle: Säilyketölkin avaaja (saa sen klipsin auki rikkomatta kynsiä!), korkin avaaja, kannen avaaja.
Alarivi: purkin avaaja, kannen avaaja ja Roosa nauha-kampanjan avaaja.

Näille täytyykin kehitellä joku näkyvä paikka keittiöstä kun ovat niin hienoja, ei viitsi piilottaa lusikkalaatikkoon!

Kiitos vielä Priotille ja Emolle! :)

9 kommenttia:

  1. Kivaa että miellytti ja että on tarpeellisia =) Todella suloisen näköisiä kyllä ovat ja käteviä. Ahkeruudella ja hyvän mielen tuottamisella olet nuo ansainnut =)

    VastaaPoista
  2. Ompas kyllä ihana setti ja kivanvärisiäkin vielä! Noista riittää iloa vuosiksi eteenpäin. :)

    VastaaPoista
  3. Hienoja ovat. Kuvasta en ollenkaan älynnyt että mitäs nämä pienet vempaimet ovatkaan :D

    VastaaPoista
  4. Hienot apurit olet saanut keittiökavereiksi!

    VastaaPoista
  5. Onpa hauskan näkösiä keittiöapulaishökötyksiä! (hei, kiitos kiitos paljon tunnustuksesta jonka jaoit minulle! Anteeksi hajamielisyyteni, kuopus vähän sairastelee, enkä ole ehtinyt päivittämään blogia enkä kommentoimaan minnekkään...)

    VastaaPoista
  6. Tuollaista purkinavaajaa en olekaan ennen nähnyt. Onko kätevä? :)

    VastaaPoista
  7. Kivan näköisiä ja ihanan pirteän värisiä. :) Mäkin tarvisin tuollaisen millä saa esim. tonnikalapurkista sen klipsin ylös, mä yleensä nostan sen lusikan tai veitten avulla. :D

    VastaaPoista
  8. Ihanan väriset. Mulle olis tuollaiset kanssa tarpeen.

    VastaaPoista
  9. Kiitos kommenteista :)
    Nämä on kyllä käteviä, osaa olen jo päässyt testaamaan ja hyvin toimivat, voin suositella!

    VastaaPoista